Jobba på julafton?!

JÄVLA HÄST!!!
Haha jag är pigg i huvudet men är aaas trött i kroppen haha , men så kan de vara!:)
Var faktiskt klar klockan tre idag, väldigt stolt över både mig och johanna. Så duktiga vi är !! Hade någon slags energi kick i morse så hann med 7 boxar på en kvart? Haha sick!!

Fasen, blir så sjukt sur på en häst i stallet. Var totalt galen, Johanna gick samtidigt med en häst som också var totalt galen och jag höll på att tappa min häst för han slet sig flera gånger å hade jag råkat tappa honom så hade ju Johanna tappat sin och gud vet vad vart dom hade hamnat. Då hade de blivit liv i luckan ska jag säga er!! Inte kul sen när ägarna kommer till stallet, men men :)

Ikväll ska jag bara ta de lugnt, strax ner till affären å köpa cigg sen ska jag nog lägga mig i sängen och ta de lite lugnt. Kansk sova klockan 7 idag`? Haha vi får se ;)

Ja vet ni vad, jag ska jobba på julafton! Haha , men dom behövde extra hjälp så kunde lika gärna säga ja .. Så jag jobbar från 7 till 12 på julafton. sen ska vi hem till mormor så får väl sova lite där haha, men kommer förmodligen inte vara så trött då ;)

Nej nu ska jag skriva in lite frågor på datorn. ses ya later ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0