Idag betyder de ---------------------------- fest?

Idag kommer den dagen då vi nästan allihopa har väntat efter , jo nyårsafton!
Imorgon blir de ett helt nytt år att se framimot och kanske vissa av er som ger ut nyårslöften, kanske sluta röka? Skaffa körkort? Ta studenten?
Hmm finns ju en del att välja mellan eller hur?

Åkte upp tidigt till stallet idag, var där kvart i nio. Är ju fortfarande ishalka så man kan inte göra ett skit! Jätte tråkigt tycker jag eftersom jag gärna vill träna Adde lite, han börjar ju tappa en del nu och börja bli lite tjock om magen=)
Hha , imorgon blir han tonåring. Han fyller 13 år imorgon! Lille busepojken!

Emma kommer hem till mig senare, vi ska laga middag och beställa en taxi tills inatt. Helt omöjligt att få tag på en taxi mitt i nyårsnatten!
Så vi tyckte att de lät bra att förbeställa än!
Sen åker vi buss till själva festen som äger rum i en lokal, ska bli jätte kul tycker jag!
Så de blir lite förfest hemma hos mig ikväll då, ska bli så skoj ikväll! Längtar verkligen, dock så är de ju jädrans kallt bara. Var 19 minus imorse :O!!!

Men jag uppdaterar mer sen när Emma är här, ta lite bilder och sånt där skoj! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0