Godmorgon, typ?

Haha hejsan!
Varit i skolan nu, slutade tidigt idag härligt härligt! Ska snart till stallet och det är jävligt kallt. Visste ni att de är typ 11 minus ute? BRRRR

Såg på Bonde söker fru igår, har följt de hela tiden och asså jag skrattar så otroligt mycket åt roger!!! Så himla rolig, men han är typ ful söt? Kan man säga så? I can ;)

Jag ska nog sola idag tror jag, behöver tina upp lite framförallt efter att jag har varit i stallet. Kommer typ vara en isskulptur när jag kommer hem? Haha, imorgon är de sista dagen i skolan. Underbart, sen har man tre veckors lov. Blir de inte bättre?

Va ska ni göra på lovet då?
Själv ska jag jobba en del, och träffa en massa kompisar och ut och köpa en massa fina kläder!! Det kommer typ vara helt galet inne i göteborg när de är mellandagsrea, alla blir helt tokiga. Kläder slängs på golvet och man springer fram och tillbaka. Jag ska nog åka till Kungsbacka tror ja, något lugnare där.. :P

Skriver när jag kommer hem :D

Kommentarer
Postat av: Jonte

Lugnare i Kungsbacka på mellandagsrean? pff guud nee kan ja inte säga att de är. Spec inte på Freeport va där förra året 3 dagar efter jul med några polare..



Dåligt med updateringar från min blogg..

2009-12-17 @ 14:58:19
URL: http://jointe1904.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0