Godmorgon!

Hejsan på er all små söta änglar där ute ;)

Vaknade för en stund sedan, gott att ha sovmorgon verkligen! Ska ju jobba i helgen så jag behöver typ sova lite extra så jag orkar med helgens slit ;)
Ni ska veta att förra helgen på jobbet, fyhelsikes vilken slit de var! Hästarna var totalt helt jävla tokiga på söndagen, inte en aning va deva med dom!
För oftast så brukar ju hästarna bli jobbiga och oroliga om de  t ex regnar ute, blåser mycket eller om de är väldigt kallt ute. Men då va vädret perfekt, blåste ingenting och va milt liksom!
Men de var iallafall något som inte stämde, fick nästan en unghäst över mig. Haha fyfan va rädd jag blev, helt knäsvag när jag släppte in henne i boxen.
Men inte så konsitgt ju, hade ni velat ha ett 400 kg stort djur på er? haha nej tänkte väl de, även om ja har hållt på med hästar ända sen jag var en liten plött så kan ja allt bli jävligt rädd för dom när dom lägger in sin dåliga sida mot en.



Men men, skit i de nu. Vet ni vad jag ska göra nu? Hihi jag ska spela the sims 3 :D;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0