Färgat håret svart typ :O

Heeej!
Förlåt för att jag har varit så dålig på att uppdatera, men har inte haft tid. Mycket att göra idag måste jag säga!!
Har varit och rusat i alla butiker idag! Köpt en spikmatta till mamma, locktång till mig själv, hårfärg och ett lock med cider till nyår!!
Fick reda på att jag har fått löneförhöjnig, skit bra! Tack Bo :D Haha!

Nu blir de fyra väldigt intensiva dagar, ska hinna med att jobba, fira jul, ta hand om min häst och ta hand om mig själv haha! Men imorgon har jag bara hand om Nio hästar, så de känns helt okej att åka och jobba imorgon! Tillskillnad när man har hand om 19 hästar... Hmm, lite skillnad haha :)

Har träffat emmisen idag med, ytterst trevligt!!
Kommer bli en grym nyårsafton dettaåret känner jag på mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0