Får väl göra en :)

 

Okej första gången jag gör en Hiss / Diss lista men får väl göra ett försök :)

Julen så klart


Är inte julen så himla mysig? Tråkigt bara att vi oftast inte har en vit jul, men strunt samma! Tycker de är göör mysigt att se upp på lägenheten/hus när folk har adventljusstakar och jul stjärnor som bara lyser upp, eller ljusslingor runt om balkongen. Alla jul sånger, den goa maten, och så klart Kalle Anka! Den ska man ju se på varje jul, en tradition ju! Älskar denna tiden på året, när allt är mörkt och dystert. Så himla mysigt :)

Greys Anatomy

Jag måste ju självklart lägga upp denna serien på min hissar lista, så länge som den har spelats på tv.n så är den alltid lika bra! Den blir aldrig dålig, hoppas verkligen att dom fortsätter att visa denna ett tag till! Längtar alltid till Onsdagarna!



Blondinbella!!

Visst hennes blogg är ganska tråkig att läsa enligt mig, man fastnar liksom inte.
Men hon har ju kommit så otroligt långt! Hon har ett eget företag, skriver en egen bok, gör en egen klädkollektion och har en egen hemsida där hon säljer saker som andra affärer har kvar!
Roligt att hon arrangerar sig så himla mycket!

 

 




 

Julkalendern

Okej, eftersom jag drog upp julen på min hissar lista så måste jag ju ta med detta på dissar listan!

Ärligt talat, va fan är de för julkalender? Haha, nu låter de som jag är värsta nörden som följer varende julkalender men så är de inte. Jag tycker att julkalendern ska vara minst lika bra för både små som stora! T ex Mysteriet på Greveholm? Skit bra, enligt mig. Lit spänning men ändå lite barnslig :) Love it.. Men denna julkalendern, super hjältarna? Haha supersnälla silver Sara och Stålhenrik? Haha löjligaste som jag nånsin sett!!

 

Kissie

Okej, lite långsökt att lägga henne på dissar listan men måste bara göra det. Jo visst, jag läser hennes blogg det måste jag erkänna för hon skriver väldigt bra för man fäster sig väldigt lätt på det.
Men hon säger att hon stör sig på alla fjortisar, men är inte hon fjortis?
Jag tycker att de är väldigt fjortis att redigera bilderna för att förstora brösten, ta lättklädda bilder, sminkar sig så otroligt mycket, förstorar läpparna, ja de finns en hel jävla lång lista på denna flicka.
Men frågan är, varför ska hon förstora sina bröst när hon möjligtvis borde förbättra näsan? Om hon nu är så utseende frixerad så borde hon väl göra något åt de ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0