DET SNÖAR!!

Visst är de underbart?? Jag älskar snö så otroligt mycket, speciellt nu när de är jul lov och allt sånt där. Kanske blir till att åka pulka iår? Haha :P Minns när man var liten och alltid gick till pulka backen, va roligt man hade då..

Nu handlar allting om skola, jobb, kärlek, vänner och framtid. Men vad ska man göra åt det? Kan ju inte direkt hjälpa att man blir äldre eller hur?
Jag älskar framtiden, för har redan allting planerat. Hatar att gå runt och känna att man vet inte vad man ska göra då, men nu vet jag allting. I stort sett iallafall!

Hoppas att de blir mycket snö imorgon när jag vaknar :D
Faktiskt tio minus ute, kan de snöa ute då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0