Den mest klumpigaste 17 åringen!!

Hej igen,
Nu har jag kommit hem och de har varit supermysigt på liserberg, fick en riktig julkänsla!
Vi började med att åka skridskor, och de gick väl lite sisådär. Haha jag är så jädrans klumpig!!
Jag trillade liksom utan att ens rört mig, jag bara stod rakt upp och ner och kände att de började luta lite framåt och sen lite bakåt och sen helt pladask på rumpan.. Haha, gud va ja skrattade och de pinsamste var att jag kom ju inte upp sen!! Låg där på isen och kravlade runt hihi . Fick lite goa bilder på de, men de ligger på Emmas kamera såhon skickar väl dom till mig ikväll i hope ;)

Sen så hittade vi en liten fotostuga, där vi självklart fick bli fotade av den alldeles egna tomtefar! Haha måste vara långtråkigt för honom att bara sitta där och le hela tiden haha :)!

Visst är vi söta :) hihi, kommer mer bilder sen när Emma har skickat dom till mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0