Bakat pepparkakor!!

Hejsan alla söta bloggläsare :)

Hihi, är lite glad nu när Elin har länkat mig, har haft HELA 16 unika besökare hahahha!:) Lite nytt rekord för mig måste jag pinsamt erkänna :) Brukar ha runt 2-8 om dagen hahah :D Men så är de , inte ge upp!

Idag har de varit roligt i skolan faktiskt , gympan var väl sådär.. Lite tråkig hände inte så mkt! Gillar när man tävlar med alla andra inte bara mot sig själv :)!
Sen hade vi djurlektion och lärarna fattar nog inte varför jag valde att gå djurlinjen , är rädd för alla djur nästan!!

När vi var inne i reptilrummet (då elin hade så roligt att hålla i alla ÄCKLIGA djur) så skulle Josefin skoja med mig att jag hade en sysha på ryggen. Och självklart gick jag på de, så jag började skrika och blev skit äcklad efter de. hahha!:)

Ikväll har jag och mamsen haft jul mys , bakat pepparkakor och lagt glasyr på dom! haha jag skulle skriva god jul på en av kakorna men de blev god jol hahah :P!



Haha fint gjort av mig va:D??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0