Är hos Emma!

Nu sitter jag hos emma och vi har försökt att plugga lite, för min del har de iallafall gått framåt! Försökt att göra min saga, haha den handlar om ett skaldjur som heter Arvid och han blir retad för dom kallar honom för arvid parvid. Men så märker han inte de förrän ett bra tag att dom retat honom så han typ simmar iväg och blir en haj heltplötsligt och skrämmer iväg dom andra små fiskarna haha! As knäpp men rolig :P
Solade inte idag , kände inte att jag hann de. Hade blivit så sent hos emma då så hoppade över de. Ska sola imorgon iallfall!:)
Men men , ska väl åka hem om en stund , Behöver skriva in frågorna och sånt så jag kan skicka dom till viktoria och josefine!:) Plugghästen anna serrö ;)
Hittade en gammal bild på sen 2007 hahah!
haha sexy hhahahahaha!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0