15 minus ute imorse??

Asså helt sjukt, de var femton minus imorse när jag skulle åka till jobbet. Fy fasiken så kallt de var, kändes typ som man hade stora isbitar på kinderna för de gjorde så ont!
Men nu är denna dagen avklarad, skönt det. Inga bråkiga hästar idag heller så de känns jävligt gött, hatar när dom ska bråka med en för man blir ju så himla liten. haha speciellt jag på 159 centimeter:P

Kommer nog sova väldigt gott inatt, va skit trött idag i stallet så chefen undrade om jag hade varit ute igår. Men de hade jag icke varit =) Hoppas jag inte börjar bli sjuk :O Men de tror jag inte, har så himla bra imunförsvar, hihi.

Ska strax äta, hörs ikväll :)puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0